"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 13. april 2012

Fredags inspirasjon

(Bilder fra Country Living)

Om jeg drømmer om å ha det høyt under taket?...... Definitivt ja!

7 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

Ja , det å ha det høyt under taket har alltid vært min drøm også:) herlige bilder og inspirasjon!
Ha en god kveld!

KlemMerete

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Helt enig , det er så flott med stor takhøyde ! Her vi bor var det visstnok høyt under taket før , men tidligere eier har lagt takene ned. Hmm. Ha en god helg !

polkadotpeticoat sa...

I'm leaving inspired also....dreamy spaces!
Happy weekend!

Kremfaret sa...

Amen! Kjempe lekkert med høyt under taket :-) Har heldigvis en stue med høyt skråtak, det setter jeg veldig pris på. Men synlige bjelker er det ikke så mye av her ;( Fine bilder å drømme seg bort i...

God helg :)

Fabelaktig sa...

Herlig inspo :)

Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

Fin fredag!
klemklem

Silje/whippetliv sa...

Ikke snakk om høyde under taket da du.... Jeg bor i sokkel :-P hihi.

Lekre inspirasjonsbilder du viser!

♥ god helg-klem fra Silje.

Har en drøm... sa...

Flott inspirasjon!!
Herlig med slik høyde under taket:)

HA en fin fin lørdag ♥

Related Posts with Thumbnails