"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 17. april 2012

Grønt er skjønt!

 Min jakt på grønne, litt spesielle, stoffer fortsetter. Favoritten så langt er den øverste til høyre.


Likte også putene i dette bildet. De er jo sååå flotte!

9 koselige kommentarer:

DagensInteriør sa...

Det var mange kule mønstre !

- L

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Grønt er virkelig skjønt og de mønstrene du har funnet var kule!

Emmas hvite borg sa...

Grønt er en herlig farge som jeg har altfor lite av i mitt hjem :)
Flotte mønstre du har funnet da!
Klem Anette

Renates hjørne sa...

Her var det mye fint :)
Ønsker deg en nydelig kveld.
Klem fra Renate

Tre Engler sa...

Hei!

Fine grønnfarger og artig mønster:)
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Silje/whippetliv sa...

Enig med deg : )) Rålekkert mønster!
Og jaa, grønt er virkelig skjønt! :D

♥ Silje.

Kremfaret sa...

Enig! Fant selv en pute + teppe kledd i ulike stoffbiter her nylig :-)

Fine saker på bildet også, gitt. Likte spesielt den stolen jeg (perfekt for grønne puter ;)

JEG og libellen. sa...

Grønt er ikke feil nei.
Selv er jeg på jakt etter de
rette blånyansene.

Kristin

trine sa...

Grønt er fin farge det men er ikke enig i den øverst til høyre . Men jeg er jo vokst opp med en sånn virrvartapet på barnerommet ha ha ...

Men den nederst til høyre var kjempelekker.
Putene på bildet likeså.

Ha fine dager....

Related Posts with Thumbnails