"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 16. april 2012

Ikea shopping: del 2

Her om dagen viste jeg inspirasjonsbilder fra Ikea.
Så i dag kommer et bilde av de tingene som ble med hjem.


Handlelisten var meget kort denne gangen... tro det eller ei. Kun praktiske ting skulle få bli med hjem. 
Synes jeg var meget rutinert og holdt meg i skinnet. 

Men det spørs om jakten på stoffer til pynteputene mine blir like rutinert. Tråler nettsider på jakt etter stoffer i min gate. Kunne gjerne tenkt meg noe grønt, men er åpen for blå også.
Skulle gjerne hatt litt tips av dere lesere om utenlandske nettsider som er til å stole på. Noen tips?

7 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Så fine ting du fant. Farger gir god energi. De har fine puter med blått mønster på Kid nå, ellers har også Skeidar fine blå puter. klem Siv

Anonym sa...

hei! enig med deg at kunstige blomster har blitt mye finere med åra. har endel av de selv blant annet oliventrær og div grener med blomster, gjør seg på steder vanlige planter ikke trives:)))

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen:)

Huset vårt er ikke så stort som det ser ut,men vi har alt på en flate,deilig!!

Så ut som du og Ida hadde en perfekt ikea tur,gleder meg til å se loppis funnene.Ida ville ha den stolen,og så nå at den ble med hjem:)

Her i huset er det plast og ekte blomster i skjønn forening:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

HANNES DAGBOK sa...

Så flink du var!...IKEA er jo bare gøy!
Jeg handler en del på ebay, de har jo alt mulig, inkl diverse stoffer hvis det var det du ville ha. Da bruker du paypal som er bombesikkert:)

Koselig å titte inn til deg igjen, håper det blir en slarv om ikke så lenge:-

stooor klem!

Renates hjørne sa...

Flinka <3

Hadde aldri jeg klart, blir alltid med LITT ekstra hjem fra IKEA :)

Klem fra Renate

Tre Engler sa...

Hei!

Fine ting du fant, de boksene er så praktiske og fine:)
Sov godt!

Klem Merete

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg har mange av de boksene, kjempepraktiske er de! og bruker KUN lys fra IKEA. Ikke renner de, og de varer hele kvelden, og enda litt til... og kubbelysene varer jo kjempelenge da.

Related Posts with Thumbnails