"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 15. april 2012

Ikea tur med bloggvenninne.

I dag har meg og Ida (Interiør drops) vært på Ikea. 
Kost oss skikkelig! Vi dro hjemme ifra nesten før fuglene hadde stått opp (overdriver litt kanskje) og var fremme akkurat når dørene åpnet. Uvant opplevelse å være på Ikea og se det så folketomt.

Vi startet med en deilig frokost. Eggerøre, poteter og bacon til den nette prisen av 19,-. Ikke gæli det.




Så gikk vi runden og plukket litt småmiks. Ida tok med seg den hvite stolen over her. Skikkelig stilig! 
Jeg plukket litt smårask for 500,- men hadde tillgodelapp på 350,- så dette ble vel den rimligste Ikeaturen ever.



Og jeg prøvde litt madrasser. Falt skikkelig for Sultan Hamnvik. Fast og fin...og veeeldig grei pris. Blir nok en ny madrass på meg og gubben i løpet av sommeren.





Ellers tittet vi på alle nyhetene og koste oss med den stressløse omgivelsen. Meg og Ugle fant virkelig tonen.


Etter Ikea tok vi turen på loppemarked og Plantasjen, men der ble det ikke tatt noen bilder gitt. Så til neste uke skal dere få se hva som ble med meg hjem. 

God helg alle sammen!
 

8 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Hoho - vi hadde det gøy!! :)
Vi fikk da med oss masse fint vi..
..litt dyrere ble det for min lommebok, men
sånn får det bare være... :D

Ha en superduper kveld...
..her er det beina opp og tv-kos!

Klem

Mi familia sa...

Fine bilder!! Heldig dere med Ikea tur! Her i Bergen lader vi til den nye ikea er åpen om par uke :)

Ha en fin helg videre,
Vicky

Renates hjørne sa...

Ser ut som dere har kost dere ;)

klem fra Renate

MissMette sa...

Så herlige bilder :) Skulle vært en tur på Ikea ser jeg... Koselig med en slik tur med en venninne ღ Ha en fiiiiin helg søte deg ღ Klem fra Mette

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så ut som dere koste dere... Masse fint.
Ha en knall fin søndag
klem

Randi sa...

Flotte bilder! Og perfekt å ta en jentetur på Ikea da, det blir liksom litt annerledes og en litt annen ro enn når mennene er med;) Nedtelling til åpning av nye-Ikea her i Bergen, krysser fingrene for at mannen gleder seg like mye som jeg gjør; hehehe:) Ha en strålende søndag!!
Klem

Heddas gode grunner sa...

Koselig med venninnetur på shopping. Vil tro dere koste dere masse :) Ble litt fristet til å ta en Ikea-tur nå ja.. Bra det er søndag i dag :)
Ha en fin dag i dag også!
klem

polkadotpeticoat sa...

I have Ikea envy .......so bad!

Related Posts with Thumbnails