"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 3. april 2012

Kreativt kaos


Litt realitetsblogging i dag. Her får dere en liten titt på hobbypulten min i skrivende stund. Mange jern i ilden kan dere se.

Fikk sydd "gardin" til kjøkkenet mitt i går og det ble ikke så verst. Så i dag kjøper jeg inn en gardinstang til og litt mer stoff så jeg har noe å drive på med i påske. Prosjekt-provisorisk-bod er underveis.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

elinAnita (eddas) sa...

Ha en riktig fin påske:)
klemklem

Marits Hverdagsgleder sa...

Vil da si at det kaoset der var et strukturert kaos i mine øyne ihvertfall!
Du er i det kreative hjørnet ser jeg, de fuglehusene var jo bare supre! Utrolig hva en umbaco-"kost" kan gjøre :)

Grønsdal Gård sa...

Kjekt med prosjekter, særlig de som er egenprodusert. Flotte påskeegg du har :)
God påske!

Renates hjørne sa...

Så gøy :) blir spennende å se alt ferdig!

God påske
Klem Renate

Nennes sa...

Gøy med litt prosjekter :)
Har en del planer som surrer litt i bakhode....
Ha en flott og solrik dag!

Klem

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

salige lavendel sa...

Kaos og kaos fru blom...da har du ikke sett pulten min på atelieet! Kos deg med prosjektene =)

Hulda sa...

Skikkelig flott på hobbypulten din! Mange fine ting du holder på med. Nå har jeg kikket litt rundt her, og lurer på hvorfor jeg ikke har den fine bloggen din i bloggrollen min. Det skal det bli en ordning på nå. :) Likte veldig godt broderirammene du hadde på veggen, med fint stoff i. Smart!

Maris Gyngestol sa...

Så mye fint du har/lager og selger (i butikken)!! Tror jeg må komme meg til Tønsberg en dag etter påske!!
Hvor i Tønsberg ligger den?

Goood påske!
-Mari

Tre Engler sa...

Hei!

Så herlig med en egen liten krok til alt ting:) ønsker meg det jeg også!

Fortsatt god kveld.

Klem Merete

Related Posts with Thumbnails