"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 23. april 2012

Lager putene mine selv..

Var på Stoff og Stil forrige uke med muttern og fikk kjøpt stoffer og stæsj til sofaputene i den nye sofan.



Her har dere en liten sniktitt... 
Mine tanker er at jeg vil innføre litt varme farger i stua (men det er ikke lett). Jeg vil vel si at jeg er lettere inspirert av kelimputer, bare mine blir uten mønster (dessverre). Fant ikke helt de stoffene jeg så for meg, men synes disse funker enn så lenge. Kan jo alltid supplere med noen ferdige kelimputer i senere annledning.

*Me and my mother was out last week to buy fabric for my new couchpillows. I'm inspired by the kelim pillow trend.
 Your just getting a little sneak-peek today.*


5 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Flinka - det blir spennende å få se litt mer enn en liten flik =) Lykke til med syingen.

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gleder meg til å se putene ferdig..Flink er du:)Ekstra gøy
å ha selvlagde puter.

Nyt en kreativ og fin uke:)

Klem Linda:)

Renates hjørne sa...

God kveld :)
Så flink du er, gleder meg til å se de ferdige :D
Klem Renate

Igi sa...

fine stoffer! Gleder meg til å se putene ferdig :-)
Klem

Sivs hus sa...

Hei, Vakre stoffer:-) fin kveld. klem Siv:-)

Related Posts with Thumbnails