"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 8. april 2012

Madame A

Når jeg så denne søte lille plansjen fra Madame A så bare måtte jeg ha den. Synes den var skikkelig meg ;). Jeg elsker gamle ting og er skikkelig fasinert av gamle oppfinnelser.



I dag er den store vaskedagen. Senere er meg og min kjære bedt på middag til svigers. Greit og gjøre noe fornuftig samtidig som man koser seg med påskefri.

8 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Så tøff :)

Ha en flott dag!

Klem

Renates hjørne sa...

Den var kul :) Hvor er den kjøpt?

Klem Renate

Renates hjørne sa...

Hihi, så linken nå jeg :P nå skal jeg inn der å se om jeg finner meg noe fint ;)

Tre Engler sa...

Hei!

Den var kjempe artig:) artig med plakater og skilt:)

Ha en strålende dag!

Klem Merete

Har en drøm... sa...

Så FIN den var!!
Kos deg hos svigers ♥

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Utrolig kul bladkurv! Hvor har du kjøpt den?? Klem Cecilie

Tove sa...

Så stilig. Bladkurven er og knall tøff. Med alle interiørblader som flyter rundt skulle man hatt blad kurv i alle rom.
Fin mandag til deg
Klem Tove

Fru Andersen sa...

Kjempetøff, og likte godt tavlen din også!

God vaskedag;-)

Related Posts with Thumbnails