"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 5. april 2012

Ny sofa!!


Vi har handlet oss ny sofa og den kommer etter påske.
Gjett om jeg gleder meg!! 
Valget falt på løse puter da dette var det mest behagelige. Lett og ta til siden hvis man skal ta en lur på sofan.
Sofaens størrelse kommer til å by på små omrokeringer, men jeg tror det blir bra her i tv-stua tilslutt. 
De siste dagene så har jeg leitet etter puter som kan passe inn, men må si jeg er skuffet over utvalget i Norge. Er så lite spennende i den stilen jeg liker, men jeg finner vel noe tilslutt tenker jeg. Kunne tenkt meg noen mønstrete puter i enten blå eller naturgrønn utførelse. Noen tips?

Blir sikkert noen uker til jeg får vist frem bilder, så da har dere (og jeg) noe å glede oss til.

God påske!

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Hulda sa...

Blir sikkert fint med ny sofa. Denne så veldig behagelig ut. :)

Mary-Anne sa...

kjempeflott sofa :) grattis :)

salige lavendel sa...

Veldig fin / tøff sofa!!

Anonym sa...

Villapaprika har mye stiligt!! :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Blir nok veldig bra, Madelèn ;) blir gøy å se bilder.
Jeg flytter med meg en hvit hjørne Ektorp til leiligheten. gleder meg til å komme i orden nå.
Klem

Related Posts with Thumbnails