"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 11. april 2012

Nytt lys

Kjøkkenet ble badet i herlig vårlys her om dagen. Er det ikke deilig med litt lys? Gleder meg til varmen og lyset som er i annmarsj.



11 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

For en herlig kjøkken krok:) den likte jeg veldig godt:)
Fortsatt god dag!

Klem Merete

M sa...

Hei Madelèn, så flink du er med interiør, jeg er imponert!
Både estetisk og koselig, liker de mørke detaljene, det er noe jeg også må ha...blir det for hvitt føler jeg at jeg letter...
Ha en fin dag!!
Klem, M

MissMette sa...

Så koselig, du har det :)
... og ja det er så deilig
med lys og lysere dager :D
Alltid koselig å titte inn
her til deg ღ Ha en fiiiin
dag videre, stor klem fra
Mette :))

Fru Italiano sa...

Enig, lyset gir en helt annen farge til veggene og rommene :) Herlig!!

Renates hjørne sa...

Vakkert, virkelig!! Elsker lyset vi har om dagen <3

Bli gjerne medlem av den nye fb siden min http://www.facebook.com/DiyGjenbruk

Ønsker deg en flott dag videre.
Klem fra Renate

Tante Titti sa...

Så deilig med sollys som flommer inn i kjøkken og stue! Sånt blir en i virkelig godt humør av!
Ønsker deg en fin fin dag, med masse sol og varme!!
Titti-klæmm!!

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen!!

Nydelig bildet...Jaaaa vi elsker lys...Herlig med våren som er i anmarsj...Elsker de koppene fra Falby...Står høyt oppe på ønskelisten her:)

Nyt kvelden og morgen dagen:)

Klem Linda;)

Fabelaktig sa...

Etter mange måneder med tussmørke ønsker jeg dette lyset velkommen!

Fineste torsdag til deg, min skjønne.
2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

klemklem

HANNES DAGBOK sa...

Jaaaaa!Kan nesten ikke vente!SÅ koselig bilde:)

Stooor klem!

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Heldigvis er lyset på vei tilbake, og dagene er mye lengre og lysere:)
Kjempefint kjøkkenbilde... veeeldig koselig:))

Ønsker deg en glad morgendag:)
Klem Marianne

Blåbærtua sa...

Så kjempefin blogg og så fint du har det:)
Her likte eg meg:)
Ønske deg ein fin dag!

Related Posts with Thumbnails