"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 1. april 2012

Panduro kjærlighet

På Panduro Hobby Tønsberg finner du da meg, nesten hver dag. Så jeg tenkte at det var på tide å vise frem litt av mine favoritter her på bloggen. 
De har jo så mye flott....sa hun heeelt upartisk ;P.







Er kanskje ikke så rart at jeg handler en del her. Er jo så mye fargerikt og spennende overalt. 
Mitt siste kjøp var stoffer til en gardinlengde jeg har planer om å sy i dag til kjøkkenet.
Wish me luck!


Håper alle koser seg glugg i hjel i den kommende påskeuka.

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Mye fint!! Det er jo farlig å gå inn på panduro. Akkurat nå har jeg (heldigvis) ingen hobbydille, men jeg bare "må" ha gavepapir innimellom. Beste gavepapiret jeg har oppdaget. Nydelig og utrolig god kvalitet.

Får se om jeg får satt i gang med scrapping en eller annen gang igjen..

Håper du får en strålende påske. Jeg har omsider blitt en påskeelsker, så jeg nyter at det er påske og påskeferie (for alle) om få dager.

Klem fra Tonje Merethe

Olea sa...

hei:)
God påske til deg også vennen!
Første dag med sol og ikke så mye vind, så kommer jeg og går løs på hagen din;)
klem :)

Stine Marie sa...

Uff, du må ikke legge ut slike bilder, Madelen! Det er ikke bra for lommeboka mi. ;)

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Panduro er skummelt for lommeboka ja :) Og gavepapiret der er virkelig bra, ikke så ille pris heller fordi rullene er lengre!

Tre Engler sa...

Hei!
Så masse flott, særlig stoffene likte jeg godt:) lykke til med gardinen du skal sy!

Klem Merete

Daisys home sa...

Skal si du har masse flott å se på der :)
Blir morro å se gardinen ferdigsydd d:)
Kos deg du også og nyt påsken.
Klem sissel

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

ønsker deg en kjempe fin påske
klem

Har en drøm... sa...

Så MYE fint!!
Må være hardt og ikke kjøpe noe med seg hjem HVER dag, hehe:)
Denne butikken så stor ut!!
Panduro'n jeg bruker har så lite av hver ting!

Ha en fin fin kveld Madelen:)

Signe sa...

Skal si deg at jeg savner å ha en panduro hobby i nærheten!
(Og det samme med Clas Ohlson forresten - lysslyngen din som jeg likte så godt finnes ikke på nett. Buuuu!)

Godt at man kan bestille det meste fra panduro hobby i alle fall ;)

Finfin søndagskveld til deg,
Signe

Jatte sa...

Heldig du som jobber med alt dette kreative greiene!!:)
Masse moro der ja!

Lykke til med gardin prosjektet ditt!

Ha en fin påske,
Klem jatte♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Panduro er "paradis"... elsker å gå der og kikke... ofte blir det med noe hjem... og ofte blir det ganske kostbart... skal liksom bare ha litt, men går ofte ut derfra med mye...
Ha en super påske, Madelèn

Fru Andersen sa...

Oioioi! Så mye flott....

Jeg har en skammelig hemmelihet å komme med, har nemlig aldri vært innom Panduro! Fy på meg...Ser at jeg MÅ ta turen straks!

God påske til deg!

Klemmer:-)

Related Posts with Thumbnails