"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 2. april 2012

Påskehobby.

Så morro det var å høre hvor begeistret dere var for Panduro. Er jo et mekka det for kreative mennesker sånn som oss.

I helga som var malte jeg et fuglehus. I samme stil som påskeeggene mine... og gjett om det var morro. Nå står fuglehuset på jobben.


Og her er litt  mer påskepynt.
Miniegg og paljettegg.


Usedvanlig mye påske her inne... for ei dame som egentlig ikke er så begeistret for påske. Tror den vokser litt på meg gitt.
 
Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Dronninghuset sa...

HEI,
koselig med kreative innspill og ideer. liker det.
jeg ønsker deg en fortsatt fin påskeuke,
klem TOVE i Dronninghuset

Tre Engler sa...

Hei!

Det fuglehuset var kjempe koselig:)

Ha en god påske uke:

Klem Merete

trine sa...

Du verden . Koser ikke fuglene seg i dette huset så fortjener de ingen bolig he he ...

God påske alle tre :D

Igi sa...

Så mye flott du lager!
Forstår godt at du blir inspirert når du jobber på Panduro! Er veldig mye fint der.
klem

Interiør drops sa...

Herlige fuglehus! :)
Liker veldig god de fargerike
bildene om dagen... hihihi...

Søte de paljetteggene...

Stor klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Ser du er i skikkelig påske-modus nå Madelèn :) Fuglehuset var skikkelig søtt da :) Umbraco som malerverktøy er nok tingen, skjønner jeg :)
Klem

Mine diller sa...

Egentlig liker ikkje eg å pynte til påske, men jammen er det kjekt når det er litt kreativitet som skal settes fram. Fuglehusa dine var kjempesøte. LIKER :)

Ønsker deg ei finfin påske.
Påskeklem frå meg :=)

Olea sa...

Hei:)
så fine de ble! me like!
klem til deg :)

Related Posts with Thumbnails