"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 10. april 2012

Påsketur

Velkommen tilbake til hverdagen mine lesere. Er det ikke deilig? Synes det jeg ;).. deilig å ha fri, men også deilig å komme tilbake på jobb. Tenkte jeg ville vise dere et par bilder fra en av våre mini påsketurer.


Vi (meg, min bror og tanteungene) tok bilen og durte opp til Merkedammen en tur. Her er det flott natur og drømme utsikt.


Uheldig for oss så var det skikkelig surt den dagen så turen ble kanskje i korteste laget. Er det noe jeg hater så er det å fryse på ørene.


En så lenge så var bakken mest interessant og ta bilde av.. hehe. Får nok vente enda litt til på den flotte grønne naturen sin annkomst.


5 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Herlige bilder!

..her kommer nok vi til å ta
turen noen søndager fremover. Må
bare få litt bedre vær først!! :)

Klem til deg, snille! :)

Fabelaktig sa...

Så koselie bilder :)

Jeg håper du har hatt en finfin tirsdag. For min del var det hardt å stå opp 0630 igjen. Blæh! Men snart skal jeg til Sharm el Sheik. YEAY!

klem

lillpastill sa...

Hei på deg
Ville bare titte innom å si tusen takk for fine ord inne hos meg! :)

Fortsatt fin tirsdag til deg

Tre Engler sa...

Hei!

Dette så riktig koselig ut:) flott sted!

Klem Merete

Igi sa...

Lenge siden jeg har vært på merkedammen... Et fint sted som jeg kan huske - kanskje vi tar en tur snart?
Håper du får en fin ny uke!
Klem

Related Posts with Thumbnails