"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 5. april 2012

Puter

Jeg ønsker meg puter jeg..... mange puter... :P.

Kelimputer fra potterybarn.com.

Klokkepute fra H&M Home.

Kelimputer fra Potterybarn.com

Men får aldri bestemt meg...

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

Koselige puter:) likte godt klokke puten:)
Fortsatt god påske!

Klem Merete

MissMette sa...

Å, så stilige puter fra Potterybarn ღ likte veldig godt de på det første bildet... Gratulerer med sofa også :) blir sikkert kjekt å få i hus om litt :) Ønsker deg en fortsatt god påske :) Klem fra Mette

Interiør drops sa...

Likte den klokkeputa jeg! :)
Den var stilig og tror vil passe
fint inn i sofaen og hos dere...

Stor klem

Manuela - Mrs Hardy sa...

Skjønner hva du mener!
Jeg har store problemer med å bestemme meg, men alle disee er fine :)
Goood påske til deg!

Marits Hverdagsgleder sa...

Klokkeputa og kelimputene var jo veldig forskjellig i stil, så jeg tenker at du må velge... hm... dette hjalp jo ikke en dritt for deg da :) he he

små øyeblikk med cams sa...

Skjønner hva du mener! Jeg har skikkelig putedilla for tiden, elsker puter :) Fant ei fin og stor pute på Living her om dagen, den måtte bli med hjem ;)
God langfredag til deg og nyt påskehelga!
klem
Camilla

Maskinistfrua sa...

Valgets kval. Jeg for min del er veldig glad i kelim, selvom jeg bare har 2 stk skulle jeg gjerne hatt maaaange fler:)Digger disse og at de er såpass "grove" i tekstilen. Åhh gratulerer med sofaen som du viser i inlegget under, det blir stilig det og sikkert kjempe deilig å ta en lur på også:) Fortsatt fin påske!

DagensInteriør sa...

Finnes så mange kule puter der ute :D

- L

Related Posts with Thumbnails