"When all else fails, go orange!"

"When all else fails, go orange!"

mandag 30. april 2012

Scrappe-system



Kom over dette artige stativet når jeg var innom min lokale scrappebutikk Gode Minner og jeg tenkte det ville bli perfekt til mine scrappeark. Stativet kommer fra Cropper Hopper.

Jeg synes det er viktig at arkene kommer opp og frem, slik at jeg kan la meg inspirere av dem. Bedre det enn at de blir glemt i en eske et sted. Må jo selvfølgelig nevne at kun mine favoritt ark fikk plass her. Resten ligger fremdeles i en esken.
Tror jeg må kikke litt mer på denne siden for er det noe jeg liker så er det når alt får sin perfekte plass.

7 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så lurt og dekorativt! Og så fine ark, klart dei må fram i lyset!!:) Eg har faktisk hamstra scrappepapir på Panduro idag. Du er SÅ heldig som jobber der! MASSE fint!:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Camilla`s Castle sa...

Omg! Dette er noe av det smarteste jeg har sett på lenge. Sånn skulle jeg hatt ja. Mine er stappa ned i en eske ja,. :( Hehe..

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

I♥system!☺ Smart dette var☺

TineK ♥ eg og☺ No har eg ei stor lampe, ei skål og 3 slike koppar-diggedigge☺

Klem M♥

Precious Home sa...

Så genialt! Mine stakkars scrapp-ark ligger bare og slenger...:(

Ha en fin kveld!

Har en drøm... sa...

Så LUR den var!!
Ble jo stilig og ha arkene fremme, de er jo egentlig alt for fine for skuffene ja:)

Tre Engler sa...

Hei!
Dette ble dekorativt og fint:) herlig å få sånne flott ark frem.
Ha en strålende 1 Mai

Klem Merete

elinAnita (eddas) sa...

Veldig kjekt stativ:9Ha en fin 1 mai feiring..
klemklem

Related Posts with Thumbnails