"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 3. mai 2012

Dagens Interiør


 Sendte inn mine favorittbilder til Dagens Interiør bloggen her om dagen og i dag fikk jeg mail om at dem var kommet "på trykk". Hurra! 
(Alltid morro å få vist seg litt frem.)
Ta gjerne en titt.... Her er det masse inspirasjon og har du noen favorittbilder du også så er det sikkert bare å sende dem inn.

7 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Så gøy da :) Måtte klikke meg inn der, og da ser jeg at man kan sende inn sine bilder. Kjempegøy å få dem på trykk da, Madelèn :)
Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Så gøy:) fin måte å markedsføre seg på:)
Sov godt

Klem Merete

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så gøy Madelen:)

Gleder meg til å se hva du tryller frem med skiltene under her.

Oh my gooood for et flott scrappe system du har...Syns du har kommentert at mitt hobbyrom er ryddig,men det er det altså ikke mot ditt hi hi!!

Nyt helgen i morgen:)

Klem Linda:)

Fabelaktig sa...

Så gøy!

Fineste torsdagskvelden, vakre!
KLEM

Trine sa...

Dèt var innmari moro altså!
Kjempeflotte bilder du sendte inn.

Du fikk en bra tekst under bildene :D

Ha en super natt og morgendag.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte bilder du har bidratt med:))

Ønsker deg en flott helg:)
Klem Marianne

Tommensgirl sa...

Så gøy:) Kjempe fine bilder av hjemmet ditt, til inspirasjon for mange:)
God helg.

Related Posts with Thumbnails