"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 2. mai 2012

DIY på vei..

Her har jeg så vidt startet på mitt neste prosjekt.
Noen skilt jeg skal ha i treet i hagen. Alt utstyret; svamperull, matt maling og pilskilt kommer fra Panduro.
Flere bilder kommer senere...



5 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Du er full av kreative krumspring, kjære :)

Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
klemklem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Aiaiii, spennende!!

Godt det er flere som "sliter" med den samme farger-i-hjemmet-problematikken - ALT er liksom så fint hos andre, så blir jeg kjempeinspirert, prøver selv - og går på en smell...;P Heheee;)

KLEM

Jatte sa...

Spennende, spennende!:)

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥:)

Lillekatt sa...

Så fin farge det var på et kommende skiltet! Gleder meg til å se resultatet :-)

Tre Engler sa...

Hei!
Så flink du er, blir spennende å se:)
Sov godt

Klem Merete

Related Posts with Thumbnails