"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 4. mai 2012

DIY: Skilt med stedsnavn

Her er da resultatet av mitt nyeste, litt sære, diy-prosjekt.
Vi har vel alle sett pilskilt med stedsnavn som Paris og Roma? Kult nok det, men for meg som aldri har reist noe særlig så ga det ingen mening og lage det. Så her på Bettum har vi gått for en litt annen løsning.. nemlig stedsnavn fra fantasy bøker.





Hogwartz er fra J.K.Rowling sin Harry Potter-serie.
Ankh-Morpork er fra Terry Pratchett sin Discworld-serie.
Mount Doom er fra J.R.R. Tolkien sin Lord of the Rings.

12 koselige kommentarer:

JEG og libellen. sa...

He, he... Min mann så siden din og lurte på hvorfor Kings Landing manglet? (En annen dag bloggsiden var oppe tok han oppdaget han boklista din og var imponert over smaken.)

God helg
Kristin

Lilah sa...

Tøft!

Olea sa...

Hei:)
er bare fantasien som setter en stopper for hvor en kan reise ;)
fine dem ble!
klem :)

Fabelaktiv sa...

Du er så herlig :)

det bl ehur kult som helst.

Fin fredag til deg og dine!
Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

Klemklem

Igi sa...

Åååå så flotte skilt!!!
Har mange gode minner fra alle disse bøkene. Men er enig med første mann som kommenterte at Kings landing mangler :-)
Ok hvis jeg kopierer ideen?
Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Dette var kjempe artig:) Kan man evnt ta patent på dette?
Sov godt

Klem Merete

Tove sa...

Morsomt!
God helg
Klem Tove

Tre Engler sa...

Hei igjen!
Beklager så mye, mente ikke å tråkke på deg eller noe. Men så at andre spurte om å få stjele ideen din, så tenkte jeg også kunne spørre.
Men skal selvfølgelig ikke gjøre det:)
Men skiltene dine var flotte:

KlemMerete

Bettum Villa sa...

Hei Tre Engler.
Skjønte ikke helt hva du mente. Men hvis noen har lyst til å herme så er det bare å slå seg løs ;).
Klem Madelén

Trine sa...

Dæggern så artig detta blei!
Hadde aldri greid å finne på sånt av meg selv bare så du veit det.

Ha en flott helg.
Klem*

polkadotpeticoat sa...

Love this....how cool!

Villa Wonka sa...

Så fine skilt! Og herlige valg av stedsnavn :-)

Fortsatt god helg!

Related Posts with Thumbnails