"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 13. mai 2012

Favorittveggen




Det har skjedd en plutselig omrokering her i stua da jeg kom over dette stilige plantebordet på Skeidar. Måtte flytte litt på bildene og stålampen forsvant, men synes det ble bra jeg. Deilig å få litte granne mer luft rundt møblene.

I dag har jeg holdt på å rydde i gangen. Her håper jeg snart på å få begynt å male litt. Rart hvor fort dagene går når man har litt fri. Fikk beiset det store skapet i gangen i går så nå begynner jeg å se konturene av en gang jeg kan sette pris på. Litt maling på veggen og litt stæsj er alt som gjenstår. 


*I found a new sidetable yesterday. Love it!*

10 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Du viser fine bilder i dag, Madelèn. Blomsterhylla var kjempefin, vakre blomster. Veldig fint :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Den hylla var FIN! Vil du fortelle kva du betalte for den?;)
Ellers VELDIG fin krok i stova di!
Ha ein flott søndag Madelen:)
Klem:)

Sivs verden sa...

Fin krok:) Stilig med den blomsterhylla!

Klem

Randi sa...

Kjempefin hylle! Du har god grunn til å være fornøyd med stuekroken din, skikkelig gjennomført og stilig:)
Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Koselige bilder, blomster hylla var kjempe fin:)
Ha en god kveld

Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

You have great taste I want your Mister that hangs on the wall...love him!!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Takk for svar:) Litt for dyrt for mi lommebok for tida, men då får ein spare då veit du;) Eit slik eit hadde vore perfekt på den nye terassen vår!:)
Ha ein fortsatt fin kveld!
Klem:)

M sa...

Så stilig!!
"I solemly swear.."haha...vittig innslag på veggen...klem, M

Jatte sa...

Flott blomsterbord!:)
Du har så masse stilige detaljer..

Ha en fin ny uke -
Klem Jatte :)

Just a Little Vintage sa...

Oh...så flott sidebord=)!!!! Kjempe koselige bilder du deler med oss! Første valget mitt når det gjaldt sofa, er den samme som dere har, men den er for stor for den lille stuen vår. Så da ble det 2. valget;)! Gleeeder meg til den kommer;)!

Herlig uke til deg=)!
Klemmer!

Related Posts with Thumbnails