"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 26. mai 2012

Herlig pinse!

(Noen av syrinene jeg plantet i fjor har begynt å blomstre..halleluja).

(Årets nye hengekøye er fra Skeidar til 150,-).
 Jeg slapper av og nyter solen innimellom slagene. Mye som skal ryddes og males når man først har fri.
Plattingen har fått seg et strøk med oljebeis (noe den hadde veldig godt av) og ellers har jeg svingt malerkosten på rekkverket i uendelige timer etterpå...puh.. alt for hardt arbeid i denne steikende sola egentlig.
Så nå tar jeg siesta! Grilling hos venner i kveld.
 Bilder av halvferdig prosjekt kommer i morra.

1 koselige kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Det så helt nydelig ut å slappe av i den fine hengekøya. Og syriner da, det lukter så nydelig. Skulle plukke noen igår jeg, men så glemte jeg det helt.
Ha en fortsatt fin pinse.
-Tonje Merethe

Related Posts with Thumbnails