"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 23. mai 2012

Jeg har gjort det igjen...

 ... gjort ting jeg egentlig ikke kan, men som utrolig nok går greit tilslutt.

Her er da mitt nye skjørt som jeg skal bruke på Panduro sitt 50-års lag om et par uker i Malmø. Siden vi i Panduro Tønsberg er over middels begeistret for Tilda Finnanger sine produkter så bestemte vi oss for å sy hver vår kjole/skjørt til begivenheten. Siden Tilda kommer fra Vestfold så synes jeg det passet godt. Jeg valgte dette grønne stoffet som jeg lenge har vært litt forelsket i.
 Gleder meg til å se hva de andre jentene får til.

Sånn ellers er jeg inne i en liten bloggtørke. Sola skinner og jeg har aaalt for mange baller i lufta...som alltid. Så da blir plutselig bloggen litt nedprioritert. Men jeg kommer straks tilbake.

Ønsker alle som er innom en flott sommeruke og jeg vil takke for alle herlige kommentarer dere legger igjen. Tusen takk! Har vært alt for dårlig på bloggbesøk i det siste men jeg skal ta meg en skikkelig runde i kveld.

8 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wooow!! Dritfint!:))) Du er kjempeflink til å gjere ting du egentleg ikkje kan!:) Talent;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Tre Engler sa...

Hei!
Så utrolig flink du er, ble kjempe fint:)
Herlig farge!
Sov godt

Klem Merete

Trine sa...

Med det flotte belte sa det bare knall i hjernen min på dette :D

Hva du får til med litt ståpå entusiasme he he ...

Tommensgirl sa...

Ååå.. så utrolig fint!! Flink du er:)
Kos deg i det fine været, er jo spådd knall vær hele uka:)
Klem

elinAnita (eddas) sa...

Kjempefint skjørt,du kan da dette du.Så fin du ble med blondt hår og ny sveis...
klemklem

Olea sa...

Hei :)
ting du ikke kan lissom..syns det ble kjempe fint jeg!!! så flink du er!
klem:)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei hei :)

For et flott skjørt - så flink du er :) jeg er også så glad i Tilda, herlige engler, farger og stoff :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, håper du titter innom igjen :)

Nå skal vi snart fylle opp bassenget så jentene kan få bade og kose seg i varmen :)

Ønsker deg ei kjempefin pinsehelg med masse sil og varme :)
Solklem Lisa :)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Masse sol, ikke sil ;)
Klem :)

Related Posts with Thumbnails