"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 29. mai 2012

MadamA favoritt

 Salige Lavendel har for øyeblikket en give away gående hvor hun etterlyser våre favoritter inne på butikken hennes MadamA. Den med biler på er favoritten min, da jeg allerede eier den som heter New-Things.... og så liker jeg den med de gamle kameraene på.

Hvilken liker du?

3 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Da sier jeg lykke til og håper du får den/de plansjene du vil ha! Bilplansjen kom opp på veggen her også, passer meg godt med litt røffe ting og tang for tiden, litt stilmix.

polkadotpeticoat sa...

Great subject matter.....

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

Så fin plansje du har valgt ut - hur kul som helst :)

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem

Related Posts with Thumbnails