"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 10. mai 2012

Malemester Madelén

Da har jeg akkurat startet på langhelg/ferie og gjett hva jeg skal gjøre? Ja, du gjetter riktig... jeg skal male. Ikke så sjokkerende kanskje ;P.
Fargen jeg har valgt er for øyebliket litt hemmelig, men jeg har klæsjet den på veggen litt her og der og den ser flott ut. Dette må vel være første gang i manns minne at jeg har vært flink å prøvd meg frem med fargeprøver først. Kan anbefales når man skal prøve en litt mer "vågal" farge (les: alt annet en beige og hvitt).
Så i dag skal jeg ut å kjøpe inn pensler, maskeringsteip og mer maling. Hvem vet.. kanskje jeg rekker å male ferdig før jeg begynner på jobb igjen til mandag. Hadde vært deilig.



*I'm starting a short vacation weekend today and I want to paint the hall. Exciting for me.*

8 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Nå er jeg spent på hvor du skal male, og hvilken farge du tar :) Så du innlegget mitt der hylla jeg kjøpte gikk akkurat inn på badet mitt?
Ellers har jeg en give away gående, om du har lyst til å delta.
God male-helg til deg!

Blåbærtua sa...

Så spennende med fargevalg og det du skal male:)
Ønsker deg ein fin torsdag!

Tre Engler sa...

Hei!
Dette blir spennende å se både farge og hvor:)
Fortsatt god dag

Klem Merete

AngellHuset sa...

Spennende! Nå lurer jeg fælt på hvilken farge du velger!:)

polkadotpeticoat sa...

I had to catch up on the posts that I had missed....and how could you choose , such lovely colors!

Igi sa...

Spennende! Gleder meg til å se!
Klem

Fabelaktig sa...

Nå er jeg spent :)

Fineste fredagen til deg :) Jeg skal overraske mannen med tapas og cava etterpå.. hihi!

klem

hviit sa...

Å male er jo ren terapi. Gleder meg til å se resultatet. God helg!

Related Posts with Thumbnails