"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 19. mai 2012

Maling på gang.. del:1



"Ting tar tid" er et kjent begrep her i bloggland. Dette gjelder også min malelyst for tiden. Den er helt fraværende.... enn så lenge i allefall. Så i dag får dere kun en liten sniktitt på hvor langt jeg har kommet. Gangen skal snart få seg noen strøk med en uidentifisert grønnfarge. Spennende greier, synes jeg, men har ikke funnet den helt rette fargen enda. Men i løpet av neste uke håper jeg å ha kommet litt lenger.

Har forresten beiset det store skapet i gangen, så noe har jeg jo funnet på de siste dagene. Skapet hadde for mye rødt i seg, syntes jeg, men nå er det litt mer brunt. Litt mer min smak. Det skal nevnes at jeg ønsket å male skapet, men min kjære synes ikke noe om det. "Skal du male det gamle, flotte treskapet vårt?... nei nei nei!!". Og siden jeg verdsetter min manns meninger så fant vi ut en løsning som vi begge kunne like... enn så lenge i allefall. Må jo nesten se om det funker tilslutt ;P .

7 koselige kommentarer:

Ragnhild sa...

Hei! Synes du er flink jeg! :)
Ha en flott kveld videre,

Klem R

Tre Engler sa...

Hei!
Dette ser flott ut så langt, gleder meg til å se ferdig
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Jatte sa...

Fler som har toalettet/bad i 2.egt og ikke gidder gå opp etter handletur ser jeg ;)

Spennende med denne grønne fargen, gleder meg til og se når du er ferdig :)

Ha en fin Kveld videre,
Klem Jatte!

polkadotpeticoat sa...

You have the coolest stairway ever.....

hjertemynthe sa...

Ohlala så flott det blir! Helt nydelig den lampe/lykta, og lekker stil på trappa. Ser nedover bloggen din at du tar rålekre bilder, gleder meg til å se mer! Ha en fantastisk kveld videre.

Renates hjørne sa...

Det blir sikkert nydelig :) Hehe, ting tar tid ja! Er en god stund siden jeg begynt med badet, men i dag skal det males!

Ønsker deg en nydelig dag:)
Klem Fra Renate

Hulda sa...

Blir nok flott i gangen deres når du får malt. :) Gøy å forandre litt. :)

Related Posts with Thumbnails