"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 24. mai 2012

Panduro favoritter

I dag fikk jeg lyst til å vise dere noen av mine Panduro favoritter. Selv om jeg kanskje er litt partisk (da det er jobben min) så synes jeg at de har utrolig mye flotte ting. 
Og de finne jo på nett også, så da kan alle ta del i hobby-gleden.


Vi har fått inn en ny ladning med papirteip-nyheter som er kjempe kjekk til f.eks. gaveinnpakning og scrapbooking. Stempelet med skrivemaskinen er også en nyhet som jeg synes var veldig meg. 


Fuglegavepapiret forelsket jeg meg i ved første øyekast. 
Skikkelig sommerlig.
 

Og ellers klør det i fingrene etter å lage meg noen smykker, men enn så lenge så har jeg mer enn nok på tapetet. 
Kanskje til høsten igjen..
 

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Masse herlige ting/tang her:)
Klem Merete

Jatte sa...

Herlig!! Kreativiteten bobler over når jeg er innom P hihi :))

Ha en fin helg -
Klem jatte :)

Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

polkadotpeticoat sa...

So many fabulous items.....how could you pick!

Renates hjørne sa...

Så mye lekkert! Jeg elsker panduro ;)

Ønsker deg en nydelig pinse. Jeg stikker på hytta i dag :)

Klem Renate

Related Posts with Thumbnails