"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 16. mai 2012

PLATINA


Her er jeg da... med ny sveis og greier. 
Overrasket?
Har ikke vært blond på over 10 år, men må si jeg liker det. Veldig annerledes... så da er det bare på tide å få tatt meg et nytt profilbilde.

Vil ønske alle som er innom en god 17.mai i morra. Håper dere får opphold og sol.. her er det meldt regn.

17 koselige kommentarer:

Tommensgirl sa...

Wow.. Så FIN du ble, Madelen. Kledde det kjempe godt!! Ha en fin dag. Klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

WOW!!! Det kledde du KJEMPEGODT!

Ha en fin dag, og kos deg masse på nasjonaldagen;)
KLEM

Randi sa...

Så tøft!! Passet virkelig med den nye looken:) Så gøy da! Kos deg på 17. mai med ny sveis;)
Klem

Monica sa...

En vakker kvinne :)

polkadotpeticoat sa...

I love it.....beautiful, change is always fun and with your blue eyes......

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var helt fantastisk flott til de blå øynene dine :)
Ha en fin 17.mai :)

Sivs hus sa...

Hei, WOW du ble superfin! ØNsker deg og dine fin 17. mai! klem Siv

Trine sa...

Bare en ting å si om dette....DRITLEKKERT !

Ha en super 17 mai:D

hobbyvimsa sa...

Så fin du ble...Ja dette var kledelig:)

Nyt 17 mai med ny farge:)

Klem Linda:)

MissMette sa...

Superstilig ღ dette syns jeg var fint på deg... En liten stund siden jeg var på nett, så nå skal jeg ta meg en lengre litt nedover her hos deg ღ Ønsker deg en riktig fin 17-mai feiring - stor klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Du ble såå fin! LIKER LIKER LIKER!

Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

klemmer!

i Vinduskarmen sa...

Kledelig!!! :-)
Ønsker deg og dine en riktig god 17.mai! Ha en flotters dag!!! klem

Tre Engler sa...

Hei!
Så fin du ble:)
Ønsker deg en strålende 17 Mai:)

Klem Merete

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Hei!

Jeg husker deg fra visningen på huset. Da hadde du langt, lyst hår! :)
Ha en fin dag i dag!

Igi sa...

Så fin du ble!!! Kledde det kjempe godt!
Klem

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

WOW!! Så utrolig fin du var med blondt hår! Rålekker! Klem C

Marens Kristine sa...

SÅ tøff du er på håret!!! kjempefint med sommerlig lyst og lett ;))

Ønsker deg en fin kveld !!

-maren-

Related Posts with Thumbnails