"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 12. mai 2012

*Suitcase love*




Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. 
Jeg elsker kofferter!! 
Jeg koser meg med fri, og gjør egentlig svært lite av det jeg hadde planlagt. Kjøpt inn maling, men er ikke helt tatt av male-basillen enda. Så dere får smøre dere med litt tålmodighet ;).
Ønsker dere en flott helg!

7 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Herlige gamle kofferter du har funnet:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Trine sa...

Kofferter er tingen! Særlig de gamle nostalgiske du har.

Heller ikke rart at du ikke fikk gjort det du skulle i dag med så mye folk rundt beina.
Ha en avslappende kveld:D

Har en drøm... sa...

FINE de var!!
Malingslysten kommer nok:)

Ha en fi nfin helg ♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Heldig du er, som har så fine kofferter... Jeg vil også ha....

hobbyvimsa sa...

Bare elsker disse koffertene dine..

Her i huset er det enda bare barna som har kofferter..Jeg må få meg et større hus så jeg får plass til alt jeg ønsker meg:)

Nyt søndagen!!

Klem Linda:)

Fabelaktig sa...

Så fine!

E.E. Poe boken, hvilken utgave er det? LOVED IT!

Fin søndag til deg, jeg skal straks dra og besøke 3 små valper og jeg gleder meg masse!

klemklem

DagensInteriør sa...

De var fine!

- L

Related Posts with Thumbnails