"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 27. mai 2012

Uteplatting 2.0

I dag skal dere få se litt mer av uteplattingen min. Ikke så veldig interessant syn enda, men det kommer seg nå. 
Den har fått seg et strøk med sort oljedekkbeis og gjett om det hjalp. Det skal nevnes at beisen var gratis derfor falt valget på denne mørke fargen. På bildet så har jeg kommet litt sånn halvveis, men nå i kveld er den helt ferdig. Så i morra er den store dagen hvor jeg endelig kan ta ut duken til uteplassen og putte inn stæsj. Gleder meg skikkelig.




Her er også et før og etter bilde av det lille beddet mitt. Steinene har blitt fjernet og vi har hevet på noen sekker med plantejord og kugjødselkompost. Ikke ferdig enda, men snart kommer noen stauder og litt annen pynt. Da blir det sikkert fint.


Jeg drømmer også om å gjøre i stand med belegningsstein imellom trollhasselen og plattingen. Skal sjekke litt priser og slikt til uka så får vi se om det blir i år eller til neste år. Er jo så mange ting jeg har lyst til å finne på både ute og inne, men det handler jo alltid om penger... eller mangelen på den ;).

 Hvordan er det med dere lesere? Nyter dere sola i fulle drag? Får dere gjort litt i hagen eller bare smelter dere bort?
Håper dere koser dere skikkelig i allefall.
 

7 koselige kommentarer:

Jatte sa...

Så fint det kommer til og bli! Gleder meg til og se det ferdig stæsjet! ;)

Ha en fin sommerkveld,
Klem Jatte :)

salige lavendel sa...

Kunne trenge en kjærlig hånd på terrassen i år vi også...Det ble fint hos deg, synes ikke fargen var gal heller. Må si jeg smelter vekk her, men klager ikke. Får gjort litt likevel skjønt ikke så mye som planlagt. Men godværet må nytes mens vi har det, så får andre ting heller bli satt litt på vent.

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

ja her hadde det virkelig vært utvikling:)Så gøy med før og etter bilder:)

Gleder meg til fortsettelsen:)

Nyt resten av pinsen:)

Klem Linda:)

polkadotpeticoat sa...

I have always wanted one of these.....lovely!

Sivs verden sa...

Det kommer til å bli kjempefint!:)

Klem

Igi sa...

Blir kjempe fint!
Jeg har gjort en del små ting i pinsa - men mest slappet av. Deilig!
Klem

Fabelaktig sa...

Etter en liten bloggdvale fra denne frøkna, våknet hu gitt :) hihi! Godt å være tilbake og besøke gode bloggiser som deg.

Se her ja :) Jeg kommer på vin any day... hihi!

Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

Stor og god klem
Maia

Related Posts with Thumbnails