"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 12. juni 2012

Batikk voks

Her ser dere to bilder jeg tok fra Panduro museet i Fosi/Malmø.
Jeg ble så fasinert over denne tunikan fra 1965. 
Vakker var den, synes jeg. Så jeg leste meg opp å fant ut at de hadde brukt batikk voks og farge. Tror sannelig dette er noe jeg vil prøve meg på, eller i allefall noe i samme gate. Var det ikke sånn at batikk var på mote igjen  ;).
Hva synes dere? Pro or con?





3 koselige kommentarer:

Igi sa...

Utrolig kul!!
klem

Tre Engler sa...

Hei!
Den var utrolig stilig og for en herlig farge:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Trine sa...

Jeg også synes denner er flott enda jeg ikke egentlig er så favoritt av oransj;) mønsteret var spesielt fint!

Ha fine dager !

Related Posts with Thumbnails