"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 26. juni 2012

Bloggbursdag hos Kremmerhuset.


 Kremmerhuset bloggen har fylt 1 år og vil feire det med sine lesere. De deler ut kremmerhuset-skatter til én heldig vinner for en verdi av 2500,- . Det er såå mange ting jeg gjerne kunne tenkt meg, og her får dere se noen av dem. Jeg er spesielt forelsket i den hengende globen og den gule puffen.
Klikk HER for å delta i drømmekonkurransen du også!

5 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Lykke til, Madelèn :)

Sivs hus sa...

hEI, Takk for supert tips:-) sommerklem Siv:-)

polkadotpeticoat sa...

What a great assortment...

Silje/whippetliv sa...

herlige favoritter du har funnet deg! Jeg digger globusen : )) enda kulere i virkeligheten!

og du, jeg tror det er TRE som vinner drømmelista si? :D

Anette Willemine sa...

Så mange fine ting på ønskelisten. Lykke til!!

Fin kveld til deg. :o)


AW

Related Posts with Thumbnails