"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 7. juni 2012

Brukt- og antikkmarked


Til helga setter jeg meg i en velfylt bil med gamle og nye skatter og retter nesa mot Halden. Ber til værgudene om at de skal gi oss fint vær, eller i allefall opphold.
Flere som skal være med? 

8 koselige kommentarer:

Renates hjørne sa...

Åhh!! Jeg skulle så gjerne vært der :) men blir litt langt :(

Klem Renate

Tre Engler sa...

Hei!
Så herlig :) der skulle jeg gjerne ha vært, men får se !
Lykke til

Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

Good luck and may the sun shine on you....Have fun!

HANNES DAGBOK sa...

Hurra!!!! Det blir bra uansett;)Snakkes på lørdag!

Marits Hverdagsgleder sa...

Skal du selge ting der, Madelèn? Lykke til!
Jeg skal i bryllupsseremoni på lørdag :)

Laila sa...

Kos deg masse i helgen Madelèn!
Krysser fingrene for fint vær jeg også :) Tror det blir en tur på hytta, og det er alltid best med fint vær da ;)
klem Laila

Tommensgirl sa...

Så mane fine innlegg, siden sist jeg var innom.. Dataen min har vært på reprasjon,så har ikke blogget noe jeg.. Men har vært innom å lest fra ipaden.. God helg, kos deg masse. Håper du finner mange skatter:)
Klem

Ann-Kristin sa...

Nei, men er sikker på at du finner masse fint! Klem

Related Posts with Thumbnails