"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 5. juni 2012

Comfort Hotel Malmø


Et fantastisk hotell jeg gjerne vil besøke igjen.
(Tenk å ha sin egen kakkelovn på rommet... wow.)

(Deilig dobbelt seng, som jeg dessverre ikke fikk gleden av å prøve da jeg lå på en oppslått seng som var overraskende god.)



Hotellet var kanskje ikke så slående fra utsiden, men inni bydde den på et flust av arkitektoniske overraskelser, noe jeg synes er veldig morro. Her var det en skjønn forening mellom gammelt og nytt. Og tittet du ut vinduet så hadde du en flott utsikt over Malmø sentrum og sentralbane stasjonen.
 Frokosten var også kjempe god. De hadde til og med tv i resturanten så vi fikk fulgt med på alt mulig rart mens vi fortærte frokosten. Så alt i alt får dette hotellet tommelen opp fra meg.

5 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Her så det herlig ut og for en kjempe flott ovn:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekkert!
Ha en fin kveld
klem

Trine sa...

Det var jo nesten 50 talls look på det rommet der.

Klabert at du trivdes i det he he ...Nydelig kakkelovn .

Ha en fin kveld.

hobbyvimsa sa...

Å så lekkert med den ovnen.

Jeg elsker hotel er som et lite
Barn på julaften.Hadde jeg vært rik
Skulle hver helg blitt tibrakt på et
Spa hotel,gjerne med bøtler
Og nanny hi hi!lov og drømme;)Ble vist
Litt ivrig her:)

Fin onsdag til deg;)

Klem Linda

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei søte vennen :)

For et nydelig hotell :) Så duse fine farger :) Og egen kakkelovn på rommet - for det blitt bedre :)
Kjempefine bilder du har tatt :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg,vennen :) Ja, nytt gulv var virkelig moro :) Har hatt lyst på det så lenge :) Så det blir litt titting på gulvet om dagen ja ;)

Ha en fin kveld :)
Klem Lisa:)

Related Posts with Thumbnails