"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 8. juni 2012

*Decluttering*



 I kveld holder jeg på å rydde litt her hjemme og gjøre i stand de tingene jeg skal prøve å kvitte meg med til helgas brukt- og antikk marked. 
Det er masse!! Tingene på bildet er bare en liten dråpe i havet.. så tankene mine roterer rund følelsen av å være litt "lettere". Er kjempe deilig. Neste spørsmål blir om jeg får alt inn i bilen :P.
Ønsker alle som titter innom en flott helg. 
Tilbake igjen på mandag.

8 koselige kommentarer:

Trine sa...

Er alltid befriende å få rydda i ting og tang.Håper du får solgt masse av det . Lykke til.
Ha en deilig helg :D

Millas hem sa...

Alltid skönt att rensa och att göra plats för lite nytt!=))

Kram Camilla

Marits Hverdagsgleder sa...

Håper du for solgt masse da, så kan du ta med deg mange andre ting hjem igjen :) he-he

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fikk ryddet litt i våres jeg også, deilig!

Lykke til på marked :)

Tre Engler sa...

Hei!
Godt å få ryddet litt innimellom:) herlige ting:)
Lykke til med salget i helgen

Klem Merete

Prinsesse Elin sa...

Jeg elsker følelsen man får etterpå når det er omtrent tellekanter i skuffer og skap :) God og en fin lørdag til deg. Håper solen skinner og at du får en flott helg. Klem fra Elin :)

polkadotpeticoat sa...

I would be your best customer.....lovely!

elinAnita (eddas) sa...

Håper du fikk en bra omsetning:)
Skulle gjerne ha vært der,men står på markedsdagene på Grunerløkka selv..
ha en fin søndag
klemklem

Related Posts with Thumbnails