"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 20. juni 2012

DIY: Dvd-hylle 2.0

For dere som har fulgt meg en stund vil kanskje tenke, dvd-hylle.... nå igjen..Hadde du ikke en fin løsning fra før?
Min forrige hjemmelagde versjon funket ikke så godt (synes jeg), da den ikke rommet nok dvder, samtidig likte jeg ikke utseende så godt heller, men det har jeg fått gjort noe med nå. 
Madelén fikser selv.


Alt jeg trengte var noen hylleknekter fra Ikea, svart blank spraymaling fra Europris og noe treverk fra Monter.
Vips så ble det dette!


(Tips: Jeg har med vilje valgte en hylleplate som ikke var like dyp som knektene slik at jeg i fremtiden kan henge ting fra skruehullet som er i front av knekten. Første plan er å finne to lykter jeg kan henge på hver side av tven.)


De gamle høytalerene og forsterkeren har gått på dynga da de ikke funket lenger (takk gud for det) og vi har tatt vekk føttene på sjenken for å få litt mer plass over. Hadde selvfølgelig vært artig med en ny fin tv-benk i samme slengen, men gubben mener det er galskap å bytte ut noe som fungerer så godt. Og jeg kan under tvil være enig ;) så da har vi denne en god stund til.

 Er veldig fornøyd med hylla og jeg tror dette er en løsning meg og gubben kan "vokse" med. Vi er jo over middels interessert i film (og bøker) så samlingen vokser stadig. Og hvis dere lurer på hvor alle disse såkalte dvdene jeg prater om er henn så kan jeg fortelle at i tv-benken står dvdene 3 i dybden hele veien. 

5 koselige kommentarer:

MissMette sa...

Kjempefint, Madelén
Alltid koselig å ta
en titt inn her til
deg :) mye kreativt
og fint å se :)
Ønsker deg en fin
dag videre, klem fra
Mette

Tre Engler sa...

Hei!
Dette ble kjempe flott:)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg
Fortsatt god dag

Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

This is stunning.....

Trine sa...

Ha ha ha jeg skrattlo når jeg kom til setningen .DVDer står i 3 lag i tv benken :D

Ellers så synes jeg dette ble knallsmart og dekorativt. Du gir deg ikke og få alltid til noen kledelig.
Fortsatt god ferie Madelèn .Min feriedefinisjon er å gjøre noe annet enn det en pleier å gjøre .

Klemmer.

christina sa...

Det ble bra :) deilig å få samlet alt :)

Ha en super torsdag :)
Klem fra meg

Related Posts with Thumbnails