"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 18. juni 2012

En liten sniktitt..

...på tingene som ble med meg hjem fra Halden forrige helg. 

Putene var så herlige, fargerike og crazy. Så for 10kr stk. synes jeg de var et kupp.

Denne rammen var en ekte skatt. For et håndarbeid (!!), så pen at jeg ikke har tenkt å gjøre noe med den faktisk. Denne skal henge i gangen når jeg en vakker dag blir ferdig å male der. Skal se om jeg får litt ekstra tiltakslyst nå som jeg har litt ferie.

3 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var skikkelig retroputer i stjernesøm det. Slike sydde jeg mange av da jeg var nygift på 70-tallet....
Nydelig ramme.
Fin uke til deg. Klem

Renates hjørne sa...

Så herlig :)

Klem Renate

Villa Waleur sa...

Så fint det ble med putene. De passet så fint inn hjemme hos deg :))
Klem Ellen

Related Posts with Thumbnails