"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 27. juni 2012

Hei vent nå litt... (realitetsblogging)

Det er jo ikke sånn det skal se ut vel...? Men dette er realiteten 70% av tiden her hjemme. Jaja, sånn er livet.

Dette bildet kom som en overraskelse sist jeg skulle laste inn bildene mine på pcen. Innimellom alle de ryddige, fine bildene så dukket dette opp. Kunne ikke fatte hvor det kom fra. Er jo ikke slike bilder jeg tar liksom... :P. Det viste seg at gubben hadde lekt litt med kameraet mitt for å sjekke ut funksjoner og slikt.
"Kunne du ikke tatt bilde av noe penere da?", var mitt svar.
Hehe.


10 koselige kommentarer:

Trine sa...

Ha ha ha nå kjente jeg meg igjen !

Du er tøff som viser fram virkeligheten:D

Klem.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Hehe ja tror nesten alle har det litt sånn på bordet av og til.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ligner veldig på vårt stovebord. Akkurat no (og som regel ellers;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Renates hjørne sa...

Hehe, ser slik ut her også ganske ofte ;)

Klem Renate

HANNES DAGBOK sa...

Hihihi...synes da det ser ganske så ryddig ut rundt det lille rotet på bordet;-og husk at jeg er "rydde-ekspert" ;)

KLEM!!!

Marits Hverdagsgleder sa...

The real life :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Herlig!!

Kjente meg også igjen her...Mye rot på utsiden av kamera vinkelen hi hi!

ironlakk får du kjøpt her

http://www.kem.no/

Nyt dagen og snart helg:)

Jeg skal til Seljord i helgen her har jeg vokst opp, og bodde i 25 år:)Skal jeg på fest med mine barndoms venninner,gleder meg.

Klem Linda:)

Tove sa...

Puh...godt og se. Syns det er rot overalt jeg. Ikke hos deg da men hos meg.
Klem Tove

Mamsens hus sa...

He,he, her tror jeg de fleste kjenner seg igjen ;)
Ha en fin helg
Klem

Veronika sa...

Godt å se at det ikke alltid er strøkent hos "alle andre" også;)

Related Posts with Thumbnails