"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 11. juni 2012

Henger og slenger.



 Lampen har kommet seg opp. Hurra!! Jubelen står i taket... i allefall litt.
Er helt forelsket i fasongen, men nå som den henger der så lurer jeg litt på om den kanskje er for liten. Men den skal få henge. Hvem vet.. kan jo hende den "vokser" på meg. Hvis ikke så havner den i gangen. Så ingen fare der egentlig.
(Se også bort ifra at det ser ut som lampen henger litt skjevt, for her i huset er alt litt skjevt... )

8 koselige kommentarer:

VillaVanilla sa...

Helt nydelig lampe! Sånn vil jeg også ha!!!

Li/Småtingene sa...

Så flott den ble! Nydelig lampe; den passet så godt inn i stua di ;-) Skjevt = sjarmerende. Og sjarm vil vi jo ha! Hihi...

:-)

Laila sa...

Kjempeflott! Likte veldig godt fasongen på denne jeg også..:)
Synes den passet flott inn jeg da, men det er rart med det.. ;)
Min lampe fra Indiska fant til slutt den rette plassen sin i gangen :)
klem Laila

christina sa...

Den var så fin !
Det er fint med det som henger og slenger :)

Tre Engler sa...

Hei!
Herlig lampe:)
Ha en herlig tirsdag

Klem Merete

Jatte sa...

ååå, den er så fiiiiiin!!!:)

Ha en fin uke,
Klem jatte★

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det var en skjønn lampe!

Så kjekt det måtte være å fått med seg markedet i Halden! Det var mye der jeg kunne ha tenkt meg!

Ha en fin uke!

klem:-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Ble kjempestilig, Madelèn :) Passet veldig godt til stua di.

Related Posts with Thumbnails