"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 6. juni 2012

Jeg maler gangen...



Jeg har startet og male gangen, men siden tiltakslysten er totalt fraværende om dagen så går det veldig sakte.

1. Dette var fargeprøven jeg kjøpte først. Synes den var fin, men kanskje litt lys.
2. Dette var fargen jeg fikk når jeg spurte om å få en 3 liter av fargeprøven. Eh.. helt feil liksom...litt irritert faktisk. Synes kanskje ikke så godt på bildet, men denne fargen hadde alt for mye gult i seg.
3. Vi blandet oppi litt rester fra "tåkedis" og "brunsort" og fikk en flott farge som veksler fra grønn til blå i forhold til lyset. Love it!

Fortsettelse følger.. 

6 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Ser ut til å bli en fin farge. Gleder meg til å se gangen ferdig :)
Klem

Tonje Merethe sa...

Elsket farge nr 3. Utrolig delikat og fin..
Gleder meg til å se resultatet.

Ha en fin kveld.
Klem fra Tonje Merethe

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Jeg måtte flire litt når jeg så fargeprøvingen på veggen. Ikke gå i "fella" og mal det grønt igjen... ;)
Jeg tenker i all hovedsak på bildene jeg sendte deg.
Men nå var jo det en litt annen grønnfarge da!
Komisk ble det likevel.
Jeg syns den du har blandet selv var kjempefin. Lykke til med ferdigstillingen!

Klem

Igi sa...

Farge nr 3 ser nydelig ut!
Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Farge nr 3 er kjempe fin, blir nok flott når du blir ferdig
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Anita sa...

Hei:) Har opplevd akkurat det samme som deg, at farven blir helt feil. Farvene varierer ganske mye etter som hvilken type maling en bruker. Syns den litt dype grå-grønne er fin. Lykke til:)

Related Posts with Thumbnails