"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 21. juni 2012

Luxo lampe

Min gamle lampe fra barndommen har fått seg en liten spray. Jeg tok det jeg hadde liggende, som var Zink spray fra Europris og Chrome spray fra Panduro. Det gikk lekende lett, men jeg lurer nå på om jeg kanskje skulle valgt en litt mer spenstig farge? 




Jeg drar på en weekendtur til Egersund i morra så da blir det stille her noen dager. Håper dere alle har det knall!

6 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei,
først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

Den lampa var finfin :) Stilig farge :)

Fabelaktig torsdag til deg, søte.
Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

Smil&fine tanker

Tre Engler sa...

Hei!
Så fin den ble, og lampen var kjempe herlig:)
Ha en strålende helg

Klem Merete

DagensInteriør sa...

Så fin den ble! Dritkul lampe (:

- L

Jijji sa...

God tur til Egersund! Har aldri vært der, men jeg innbiller meg at det er en koselig by...

Klem fra Jijji

Tove sa...

Den ble jo stilig da...
Klem Tove

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så bra det ble...
Ønsker deg en knall fin helgetur til Egersund. Kos deg masse
klem

Related Posts with Thumbnails