"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 10. juni 2012

Markedsdag i Halden

Da var jeg endelig hjemme igjen etter en laang kjøretur hjem fra markedsdag i Halden. Har hatt det kjempe morro, til tross for tidevis dårlig vær. Vi var vel omtrent 7 stk. som hadde hver vår stand og det var fyllt opp til randen med gamle og nye ting. Tror nok kundene koste seg skikkelig ;).
 Til og med jeg fikk shoppet med meg en "liten" skatt som dere skal se i en senere anledning.

Her er et lite bilderas fra dagen:
 










(Får beklage så mye for så overeksponerte bilder. Skifte mellom regn og sol ba tydligvis på noen problemer...hehe.)

Vil takke Hanne fra Hannes Dagbok/ VI-bloggen  og de andre damene for at jeg fikk muligheten til å komme med tingene mine. Super stas! 
Det ble jo noen ting som ble med meg hjem igjen, så det kan vel hende jeg steller i stand en salgs-dag her også med tiden.

Nå er jeg så sliten at jeg ligger rett ut på sofan og koser meg med lørdagsgodten (på søndag) og dagen derpå middag. Puh.. tar på å være selger gitt ;).
 

15 koselige kommentarer:

Hulda sa...

Så herlig loppemarked! Mye flott der, ja!

Igi sa...

Så mye fint! Der skulle jeg vært....
Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Så utrolig mye fint det var der!!! Si ifra om du skal arrangere noe lignende nede hos deg da Madelèn :) Regner med det kommer innlegg om det du fikk med deg hjem :)

Livy sa...

Heisann!
Kjøkkenvekten jeg kjøpte av deg står så fint her på benken☺

Ønsker deg en fin kveld! Og takk for et supert loppemarked! Klem fra Livy

AlottesVerden sa...

Alltid stas å komme på slike markeder...jeg rakk ikke være der nede før 13.30 og da var det ganske så utplukket allerede...så var nok enormt populært blandt folk.
Fikk med meg 6 røde kopper, asjetter og boller fra deg da...gleder meg til å ta dem i bruk :)

Ha en fin uke
Ann-Charlotte

HANNES DAGBOK sa...

Takk for laget snuppa, vi gjør det igjen!!!

Største klemmen!

Jane sa...

Så spennende med marked, og her var det jammen meg mange godbiter også :) Kos deg med godisen du, det har du fortjent nå :)
klem klem

Tre Engler sa...

Hei!
Så herlig marked, ser at jeg gikk glipp av noe her!
Men får ta det igjen, og håper jeg kommer over noen sånne herligheter
Ha en herlig uke

Klem Merete

Villa Waleur sa...

Takk for i dag :) Det var en koselig dag og ikke minst hyggelig å bli kjent med deg også. Si ifra om du er i østfoldtraktene igjen, så tar vi en kopp TE :)
Klem Ellen.

TonstadTunet sa...

Skulle ønske jeg var der,
masse fint som jeg kunne tenkt meg:)

VillaVanilla sa...

Oi, oi, oi1 Hadde jeg bare visst... Så mye fint som jeg kunne tenkt meg der:-)

Klem fra meg

elinAnita (eddas) sa...

Tenker dere hadde det superhyggelig:)
klemklem

Renates hjørne sa...

Der var det mye fint :)

La meg til som følger jeg!! :)

Bloggen min har flyttet hit:
http://renateshjorne11.blogspot.no/
Håper du vil følge med videre.

Klem Renate

polkadotpeticoat sa...

What a great sale....treasure trove of goodies!
I'm off for another look around!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ojojojoj, her var det MYYYE fint!!!!

Related Posts with Thumbnails