"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 16. juni 2012

Something new...

Som jeg skrev i går så ble det en tur på Ikea. Gubben ble til og med med... snakk om lykke.
Det ble ingen "true blue" produkter på meg dessverre, men derimot ble to svarte stoler fra PS-kolleksjonen med meg hjem og et blått teppe. Synes de passer sååå flott inn i spisestua.








Så nå har "familien bettum" endelig muligheten til å spise middag fra dette bordet. Var på tide, kan man si. 
Det ble også med noen hylleknekter til fremtidig dvd-system i stua og noen kopper. En tur til Ikea er alltid så morro. Gleder meg allerede til neste gang.

Nå er det ferie for meg i en hel uke. Gjett om jeg gleder meg til å slappe helt av. Håper dere som stikker innom bloggen også nyter den kommende uka.

9 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Ojojojojoj!!!! Dette ble knallfint Madelén!....er det markeds-kapitalen som ble spyttet inn? ;)

Kos deg i ferieuka di og stoooor klem!

Villa Wonka sa...

Så fine stoler :-) Har ikke sett de på IKEA før, men nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg er veldig ofte innom heller ;-) Kan dessverre ikke huske sist…

Ha en fin lørdagskveld og en strålende ferieuke! Høres deilig ut :-)
Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Det ble kjempefint! Jeg så de samme stolene i en reportasje i et av de siste interiørbladene jeg fikk i posten (husker ikke hvilket).
Likte serviset ditt veldig godt.
Fin lørdagskveld.

Trine sa...

De passa utrolig bra til alt det andre i spise stua. Gode å sitte i var de også!
Teppet gjorde susen for det matchet akkurat stoffet i sofaen.

En stilfull og praktisk spiseplass for finere anledninger :D

Kos deg i ferien . Håper du får flott sommervær.
Klemmer

Linda sa...

Flotte bilder av lekkert interiør:)

Ha en fortsatt fin helg:)

Klem Linda

Jane sa...

De stolene passet jo perfekt til :) Nå kan dere nyte middag rundt bordet :)

Finfin søndag til deg
klem Jane

polkadotpeticoat sa...

This space is super lovely....wow you are queen of interior decorating!!!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de nydelige stettglassene? Fint du har det hjemme. Marthine

Bettum Villa sa...

Hei Anonym.
Det er min mann som har spart på disse glassene i mange, mange år før han møtte meg... så selvfølgelig husker han ikke hvor de kommer fra.
Tror kanskje de er fra Hadeland Tinnstøperi, men når jeg går inn på nett for å leite finner jeg de ikke.
Beklager det..
Klem Madelén

Related Posts with Thumbnails