"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 15. juni 2012

True Blue - Ikea





 "IKEA presenterer en ny kolleksjon av blant annet mønstrede tekstiler, lamper og møbler – alle i en nyanse av blått. Kolleksjonen, som kalles True Blue, er basert på den populære fargen blå.
Blått er typisk for indigofargede tekstiler, batikk, kinesisk keramikk, portugisisk og nederlandsk flisarbeid, arbeidstøy, denim og kjemikalieflasker fra gamle dager.
For å gjøre noe nytt med denne fargen, reiste en gruppe designere fra IKEA til India for å skape denne kolleksjonen rett på fabrikkgulvet.
Kolleksjonen kommer i salg fra midten av juni
Tekst: Ikea.no

Jeg har ikke annet å si enn at jeg må på Ikea.... nå.
Love it!


6 koselige kommentarer:

Renates hjørne sa...

Da er vi to :) Mye fint!

Klem Renate

Living Four Seasons sa...

Jeg skal se på de i dag! :) syns de er en nydelig serie!!

Vicky

Sivs hus sa...

Hei, YES - jeg elsker også blått:-) fin fredag! klem Siv:-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Enig... Fantastisk fin kolleksjon... Gleder meg til den er i butikkene.
Ha en knall fin helg
klem

Tonje Merethe sa...

Kjenner jeg må inn på ikea.no i første omgang, og så må det bli en Ikeatur i sommer. *sukk*

Ha en fin helg Madelèn.
Klem fra Tonje Merethe

Tre Engler sa...

Hei!
Dette var fint, så herlig blå-farge:)
Morsomt at Ikea kommer med noe nytt

Klem Merete

Related Posts with Thumbnails