"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 4. juni 2012

Viva Malmø


 Hei alle sammen, nå var det virkelig mange dager siden sist.
Jeg har vært i Malmø på firmafest (Panduro feiret 50 år) og har hatt det suuuper morro. Panduro hadde slått på stortromma og blendet meg helt. Morro! Har vært hes og støl i flere dager..hehe.
 Sånn går det når man har det gøy.

I dag får dere se hva jeg fikk handlet fra Malmø. Taklampe, tunika og brevholder fra Indiska. Sugerør fra Lagerhaus. I tillegg så ble det en ny mascara og øyenskygge fra taxfreen. Sååå fornøyd med kjøpene mine!! Kan nesten ikke vente med å få hengt opp lampen i spisestua.

9 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fine ting du kjøpte...
Lampa kommer til å bli kjempe fin
Ha en fin kveld
klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kjekt med tur og shopping! Og fest ikkje minst;) Er vel ca 9 mnd sidan min siste fest..hehe..så savner det litt ja;) Masse fint du har kjøpt deg:)
Ha ein fin-fin kveld!
Klem:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Stilig lampe! Den likte jeg godt.

Tre Engler sa...

Hei!
Høres ut som du har hatt en god helg:)
Lampen var kjempe fin
Ha en strålende tirsdag

Klem Merete

Villa Wonka sa...

Så fin lampe! Indiska har jo så mye fint! Her i Fredrikstad har dessverre Indiska blitt lagt ned, men er heldigvis ikke så langt til Norby/Sverige :-)

Ha en fin uke!
Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Å så gøy!!

Så mye lekkert du har kjøpt,elsker lampen:)

Her pakkes det til ferie tur.Familie på 4 og jeg pakker for 10 hi hi:)
Nyt uken!!

Klem Linda

Jatte sa...

Så moro!
Den lampa så VELDIG fin ut :)

Ha en fin kveld,
Klem jatte★

Renates hjørne sa...

Høres gøy ut :)
Fine ting du har kjøpt! Nydelig lampe :)
Klem Renate

polkadotpeticoat sa...

Adore the top/dress....lovely items!

Related Posts with Thumbnails