"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 25. juni 2012

Weekendtur til Brusand

Hei alle sammen. 
Da var jeg forlengst vel hjemme igjen etter min lille weekendtur. 
(Brusand Stasjon. Kilde: Hå kommune)
På fredag satt jeg meg på flyet og tok en liten tur til min bror (som bor på Brusand Stasjon). Var long overdue for en liten visitt. Hadde vel ikke vært over på Vestlandet på 4 år eller no...så da var det på tide.
Været var ikke noe å skryte av. Regn hele veien... så noe sankthans feiring kunne vi se langt etter. Men vi koste oss med inne sysler og varm kakao. 

(Hitlertenner. Kilde: Panoramio)

På tross av regn så satt vi oss i bilen. Jeg måtte jo få litt sightseeing, sa min bror. I allefall så godt det lot seg gjøre fra inni bilen. Tok oss en tur på senteret M44 hvor jeg fikk kjøpt meg en meget etterlengtet bok. Dagen etter hadde jeg lest 350 sider :P.

(Vakker natur. Kilde: Regjeringen.no)

Anbefaler alle å ta seg en tur over. Masse nydelig å se og oppleve. 
 

6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Åh så trivelig å få se bilder fra stedet der Rudi bor. Det var jo kjempeflott der tross møkkavær ;)

Nå fikk jeg også skikkelig lyst til å ta en tur .

Klemmer.

hobbyvimsa sa...

Å så kult og bo på sin egen stasjon;)

Velkommen hjem;)

Nyt uken!!

Klem Linda

Tre Engler sa...

Hei!
Koselige bilder og for et sted å bo:)
Ha en strålende uke

Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nei, har du vært på Brusand?! Artig. Synd med været, da. Flott plass.

Ha en fin uke. Håper været er bedre på dine kanter.

Interiør drops sa...

Kjedelig med været, men hørtes
ut som du kosa deg læll! ;)

Må få til en date snart frøken.
Her kommer dagene og ukene til å fly av
gårde. Her skal vi sette i gang med badet.
Oppussing for alle penga :/ Kjedelig!
Håper det blir bra til slutt da :)

Mange klemmer til deg, vennen!

Anonym sa...

Ja Jæren er spesiell,men mektig og flott;)) håper du har lyst å gjenta turen snart,klem fra Klepp på Jæren;))

Related Posts with Thumbnails