"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 21. juli 2012

Billig billig.. det liker vi.

Tok meg en tur på Kremmerhuset i går og la med en gang merke til at her var det supersalg. Halv pris av salgspris.

Så to slike puter ble med meg hjem til den nette sum 99kr. Veldig bra! I allefall med tanke på at jeg har sett på denne puten siden den kom i butikken og da kostet den vel 249 for én. 
"So that makes me one happy camper".
 


9 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempefin pute! Da var det et skikkelig kupp prismessig da jo, for "drømmeputa" :)
Fin lørdag til deg, Madelèn

ingridsboble sa...

gøy med et kupp :) Og kjempefin pute!
Ha en fortsatt fin lørdag!
Ingrid

Tonje Merethe sa...

Alltid moro med slike kupp. Fin fin pute.
Ha en fin lørdagskveld!
-Tonje Merethe

Tre Engler sa...

Kjempe fine puter også så herlig med prisen:)

Klem Merete

Karlotte sa...

Oi, hvilket kupp!! Lekker pute:-) Fortsatt god sommer til deg, klem fra Karlotte

Dagens Interiør sa...

Det er få ting bedre enn gode kupp!:) Nydelig pute :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig pute! Og vi liker kupp. :D

Kule armbånd i innlegget under ♥

Tove sa...

Stilig pute. Og knalltøffe armbånd under her. Sånne vil jeg og lage. Noe loppis i t.berg denne uken tro? Bare to dager nå så er jeg i min favoritt by nr. 1.
Klem Tove

Keiserens nye trær sa...

Den der har vi også, en av favorittene! Den tåler ikke lys, det er litt skuff, så hold den unna vinduene! :)

Keiserklem

Related Posts with Thumbnails