"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 10. juli 2012

DIY: Smykketre anheng

Her skal dere få se resultat nr.1 på å lage smykketre anheng.
Det var på ingen måte lett, da jerntråden var skikkelig vanskelig av seg. "Bøye meg... ehh det gidder jeg ikke." 
Jeg hadde heller ikke de samme perlene liggende, så da tok jeg meg en tur på Panduro og fant noe annet spennende.


Må jo si at jeg er så som så fornøyd med resultatet. Ble ikke så fin som originalen, men samtidig prøvde jeg jo heller ikke å lage en eksakt kopi. Så i dag skal jeg prøve på nytt igjen. Neste forsøk blir jo sikkert enda bedre.... :D


6 koselige kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Your amazing.....I love them both for different reasons!
You could sell these Momma....

Igi sa...

Superfint!! Kan godt se for meg at det var vanskelig å bøye jerntråden.
Klem

Manuela - Mrs Hardy sa...

jøss så flink!!

Norwaystyle sa...

Så fint smykke du har laget. Kan tenke meg det er litt fiklete å bøye alle trådene. Det er gøy å skape noe.

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
hvor du er kreativ! SÅÅ flink!

Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
Nyt kvelden søte deg.
klem

Spire sa...

Jeg er helt imponert! Kjempestilig!
Ha en fin dag videre!
LenaE

Related Posts with Thumbnails