"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 16. juli 2012

Før-Etter: Gangen min.

I dag viser jeg frem enda flere bilder av gangen min.
(Advarsel: Maaange bilder i dette innlegget!)

Etter-bilder:
Her står jeg i tv-stua og tar bilde mot gangen. Herfra ser dere utgangsdøra til lille-gangen. Den var furufarget før...*grøss*
Veggen er malt med egenblandet grå-grønn farge fra Flügger, glansgrad 10.

Nyinnkjøpte tepper fra Home & Cottage, bare 79,- stk. Love them!

Har lenge hatt lyst til å ha et speil i gangen så dette ble flyttet ned fra soverommet. Kjekt å bruke det man allerede har.

Det store skapet fikk jeg av min pappa i fjor, som fikk det av noen han jobbet for. Helt gratis! De skulle visstnok kaste det?! Jeg har beiset det med fargen mokka som tonet ned det rød/orange endel. Mangler for øyeblikket noe til høyre for skapet, men det kommer etterhvert. 

Før-bilder:




Som dere ser så har jeg styra no fælt i denne gangen de siste 2 årene. Kan vel si at det ikke har funket som noe annet enn et sted det hoper seg opp søppel, klesvask og manneting. Håper virkelig at dette skal bli litt bedre fremover når jeg blir helt ferdig.
 Jeg lover å vise frem resten så fort det skjer... ;).

Har en drøm om å en vakker dag bytte ut gulvet i hele første etasjen. Kan ikke fordra det røde skjæret...men men.. det finnes jo viktigere ting i livet enn flott gulv... hva med et nytt og praktisk kjøkken? (Ja sæærlig, sier min mann). Får vel vente på å vinne litt i lotto.


Ønsker alle som tar turen innom en alldeles flott uke. Setter så pris på dere som legger igjen kommentarer. Lover å bli flinkere på å legge igjen spor jeg også.

11 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, WOW for en super forandring! Spennende å se inn hos deg som alltid:-) sommerklem Siv:-)

Tre Engler sa...

Hei!
Så koselig gang du har:)
Og for en herlig farge du har på veggene, den likte jeg godt:)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Beate sa...

Så fint du har gjort det!

Det radiokabinettet vekker gamle minner! Besteforeldrene mine hadde et likedan!

Nyt kvelden

Klem

Ann-Kristin sa...

Oj, her var det store forandringer! Men hvor skal mannen gjøre av sine ting nå da?? skumle tider i møte skjønner jeg.. hihihihi
klem på deg!

Marits Hverdagsgleder sa...

Etter å ha vært i gangen din, Madelèn, så må jeg si at der har det vært revolusjon! Lekker farge på veggene!

Manuela - Mrs Hardy sa...

ojsann, her var det forandring gitt, så fint det er nå da!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Se her ja... her har det vært forandringer gjennom tidene ja. Ble veldig fint nå da... Likte veldig godt fargen da... Kjempe fin.
Ha en knall fin uke
klem

Liv Elin sa...

Æ like stilen din! :) Kjempefint med dust grønne vegga å rødbrunt skap!

Tove sa...

Så fint det ble. Skjønner godt du ble fornøyd.
Jepp, jeg kommer innom Panduro.
Klem Tove

Anonym sa...

For en forandring! Herlig farge du har mikset sammen, og for en utrolig kul radio!

-"Lille" Siv

polkadotpeticoat sa...

Oh my what a transformation I love these pieces and your free armoire...major score....love you stairwell also!

Related Posts with Thumbnails