"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 24. juli 2012

Før-Etter: Trappetrinnsteppe

En liten før og etter i dag. 

I forrige uke bestilte jeg, sånn helt plutselig, en pakke med 15 trappetrinnstepper fra Ellos (link). Meg og gubben hadde lenge pratet om at vi måtte ha et eller annet i trappen våres så den ikke var fullt så helseskadelig. Det kom på ca. 500 kroner og jeg valgte fargen grå.

Før: 

Det tok ikke mange dagene så hadde jeg pakken i posten. Ble vist levert med My Post, ny konkurrent til Posten, og det gikk fort. Kjøpte også med meg litt klart kontaktlim i tilfelle limet på teppene skulle være tørket ut (noe jeg leste hadde skjedd med et par kunder inne på Ellos.no).
 

Kun én av teppene var "defekt" med litt limproblemer. Synes ikke det var så gæli. De andre teppene satt som støpt. Var litt kronglete å feste teppene siden jeg har runde trappetrinn, men jeg synes resultatet ble helt greit i forhold til hva jeg ga for de.
Så nå håper vi på å ikke detter ned trappen igjen.

Etter:

13 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Samme som oss jo ;)
Så fint det ble hos dere :)

KLÆM

Tre Engler sa...

Det ble fint:)

Klem Merete

Trine sa...

Synes faktisk det ble veldig stilig jeg ;)

Håper nye ulykker unngås med disse!

Klemmer .

Nina Kristin Espeland sa...

Kjempe fint vart det! :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det var smart! Her sklir vi stadig vekk.

Anette Willemine sa...

Fint og praktisk. Lett å skli i en trapp, så dette var en enkel og rimelig måte å løse det på. :o)

Ønsker deg en fin uke, Madelén!


AW

HANNES DAGBOK sa...

OJ!!! Disse var kule! Likte at de var litt runde i formen...trappen ble liksom litt anderledes:)

Håper du nyter sommeren søta:)

Stooor klem!

fru. Lærum sa...

Hei!
koselig at du la igjen en kommentar hos meg :-)
Jeg synes den hvite trappen var lekker, men det ble jammen ikke så aller værst med disse teppen også...lunt og godt!

Jeg regner med å male trappen igjen til neste år ;-) da blir den nok grå ;-)

klem tone

Fru Andersen sa...

Så smart med slike trappefliser. Fine var de også!

Og GANGEN din, DEN var blitt SÅÅÅÅÅ lekker! Sånn vil jeg ha det hos meg også :-) Utrolig fin veggfarge, lekre skapet og ja alt var utrolig fint!

Ha en flott dag videre, klemmer!

Renates hjørne sa...

Syntes det ble kjempe fint jeg :) Endelig har jeg litt til til bloggverden igjen ;)

Klem Renate

polkadotpeticoat sa...

I like it, they give it a modern look and safer!

Fabelaktig sa...

Hei søteste :)
Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
Finfin ukesstart til deg, søteste!
Klem Maia

MissMette sa...

Det ble kjempefint, Madelén :) Har tenkt å ha slikt i trappen vår også, den er farlig glatt - har heldigvis ikke falt i den ennå... Håper du har det bare bra og nyter herlige dager :) Klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails