"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 1. juli 2012

*Interiør kjærlighet*





(Goggle image search; Industrial cottage, Cottage and Industrial style)

6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Utrolig flotte bilder du finner .Likte spesielt godt det nederste kjønnenet med de rustikke bjelkene i taket.Grovt og sart sammen er veldig effektfullt.

Klem;)

Tre Engler sa...

Hei!
Herlig kjøkken bilder:)

Klem Merete

Fabelaktig sa...

Så mye deilig inspo :)

Jeg skal fikse deg vekk fra Landstil treffet, så synd :(

Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

Smil&klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte og inspirerende bilder:)

Ønsker deg en finfin mandag:)
Sommerklem Marianne

polkadotpeticoat sa...

Beautiful interiors....

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Fiiine bilder!:)
Ja, er ikkje gult herleg vel?? :) Sommersol fargen er frå Lady Spring Collection 2012, etter kva eg fann ut på google;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails