"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 15. juli 2012

*MAKEOVER*

Tjohei! 
Her har det blitt malt og pynta denne uka. Hurra for det.

Den aldeles nydelige rammen kjøpte jeg på bruktmarkedet i Halden. Det var kjærlighet ved første titt, eller hva Hanne? Inni denne rammen skal jeg ha et fotografi som min kjære har tatt. Har bare ikke bestemt meg enda. Vil ha noe uvanlig, fargerikt og med wow-faktor. Hmmm...tenke tenke.
 Krakken kjøpte jeg for 30,- på loppa for en tid siden.

Globus fra lokal interiørbutikk, gubbens lille søte ugle, gamle bøker fra loppa, og lysestaker som jeg har hatt så lenge at jeg ikke husker hvor det kommer fra.

Den gamle radioen fikk vi fra svigers denne uka. Snakk om lykke!! Passer jo inn perfekt spørr du meg.
Dere skal få se enda noen flere bilder i morra fra en annen vinkel og jeg skal også leite frem noen gamle bilder. Følg med videre og legg gjerne igjen en kommentar.

9 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Så koselig det er blitt og herlig fangst du har gjort:)

Fortsatt god søndag

Klem Merete

Trine sa...

Dette har blitt det nostalgiske hjørne. Krakken må du kappe bena av så passer den perfekt til å sitte på når en skal ha på seg skoa. Har blitt flott i hallen din nå ;)

hobbyvimsa sa...

Å så fint....Kult stylet,og den rammen var jo bare nydelig:)

Takk for fine ord fra deg:)

Fint smykke har du laget også:)

Her blir det lite blogging for tiden..Holder på med huset,litt maling,hagearbeid osv.I dag har jeg vaska alle vinduene på utsiden,egentlig en helt forferdelig jobb,men fornøyd nå som jeg er ferdig:)

Nyt late ferie dager:)

Klem Linda:)

Tove sa...

Skulle gjerne hatt den radioen din du...så kul da.
Fin søndag til deg
Klem Tove

Tove sa...

å jammen har du laget stilige annheng og, flinka
Klem Tove som gleder seg sykt til å dra til T. berg om halvannen uke.

Dagens Interiør sa...

Nydelig radio :) Fint å få gamle skatter inn i nye hjem :)

MissMette sa...

Så flink du er :) og den rammen var bare aldeles NYDELIG ღ Nydelig anheng du har laget, og det smykketreet var bare så fint ღ Titter innom i morgen, til så lenge ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld og uke som kommer... Klem fra Mette

Marits Hverdagsgleder sa...

Skikkelig retro-radio :) Husker disse fra jeg var liten (er gammel jeg vet du)...
Ønsker deg ei fin, ny uke!

Bondekjerringa sa...

Og jeg leste "wow-traktor" i stedet for wow-faktor. Men der fikk du kanskje et tips? Haha, ser det for meg, en knæsj rosa eller rød traktor innrammet i en nydelig ramme ;) Tror det kunne blitt skamtøft :D Er visst i det sprø hjørnet idag!

Related Posts with Thumbnails