"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 7. juli 2012

Smykketre

Fikk skikkelig lyst til å prøve meg på noe smykkelaging igjen. Lenge siden sist. Lurer på om jeg skal herme litt etter denne. Virkelig vakkert anheng dette her. Fant bildet på google.

Ellers går dagene i en rasende fart og bloggen faller litt bakpå. Men nå har jeg en ferieuke igjen så da skal jeg se om jeg får knipset noen bilder. Håper alle som stikker innom har en super flott sommer.

7 koselige kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

This is a work of art....

Trine sa...

Virkelig lekkert smykke. Det hadde passa godt til deg ;)

Tre Engler sa...

Hei!

Koselig smykke:) blir spennende å se hva du kommer med:)

Klem Merete

Lillekatt sa...

Så kult!

Frøken H sa...

Utrolig fint smykke. Blir spennende å se hvordan ditt blir! ;) Godt å høre det er flere som faller litt bakpå med bloggen innimellom. Her har vi ferie, så håper som deg at jeg skal få knipset litt bilder etterhvert! ;)

Klem Frøken H

Sivs hus sa...

Hei, WOW for et vakkert smykke! du er kjempeflink! sommerklem Siv:-)

salige lavendel sa...

Tror de fleste av oss er litt "bakpå" i bloggeland for tiden. Vi nyter jo sommeren (på en nesten hysterisk måte, hihi) og iler ut når det er noen solstråler å fange. Gøy at du driver med smykkelaging!!

Related Posts with Thumbnails